Utmattad!!

Lite så känner jag mig idag. Man kanske skulle kunna tro att det är på grund av träning men nej då, det är mina underbara ungar som gjort slut på sin mamma.
Jag lovar enda gången dom vart lugna och snälla var när dom fick följa med till gymmet. Det älskar dom.
Synd bara att dom sa till idag att egentligen får man inte ha med barnen.
 
Ja, jo vi vet ju att man inte får det. Och säger man ja till några måste man säga ja till alla. Men det är så himla synd faktiskt att dom inte har barnpassning. Och jag vet ju att det inte spelar nån roll att mina barn är snälla o lugna. För det är dom verkligen, dom sitter snällt på en matta o spelar. Musiken är högre än ljudnivån på dom. haha till och med Anna och jag är mer högljudda än dom. :P
Och man tycker ju att på city är det ju mindre så då borde det ju göra mindre.
 
 
Hur som helst kördes det bröst och triceps på ca en timma. Jag känner verkligen hur mycket starkare jag blivit i triceps och det är grymt kul att känna att man blivit starkare. Speciellt eftersom man deffar, det kan ju va svårt att lyckas bli starkare lr iaf att bygga muskler när man ligger på ett kcal underskott. Men jag tackar och tar emot. ;)
Imorn ska Anna passa vilddjuren medans jag ska köra ett bodypump pass. Det ska bli grymt kul. Var länge sen sist nu och jag har faktiskt ingen aning om hur mycket jag klarar av riktigt.
Jag älskar bodypump det är grymt kul men lik förbannat står jag där varje gång och önska att det snart ska va slut för det är så jäkla jobbigt hahah. :P
 
 
 
/Thess

Kommentera här: