Kärlek!

Alla borde få ha en bästa vän som Anna. Hon är guld värd som kommer o passar mina barn så jag kan träna. Inte nog med det, när man kommer hem har hon gett dom kvällsmat, kissat dom (ja man kissar sina barn som en hund) och borstat tänder på dom. Som att det inte är nog så kommer man ut i köket och ser att hon diska dessutom.
 
Kärlek på det, vad ska jag med en man till? Jag har ju Anna. ;)
 
Ett grymt bodypump pass har gjort och det var riktigt kul. Mycket roligare än vad jag kommer ihåg. Helt plötsligt var det bara mage och stretch kvar.
Jag tror det var grymt kul för jag orkade sååå mycket mer än vad jag gjorde sist. Härligt! Och tekniken sitter mycket bättre och ja jag tycker fasen jag puschar mig mer än vad jag gjort innan jag kört.
 
Man är van vid att ibland köra till failure och det fick mig nog att pressa mig lite extra idag. Jag känner redan i axlar och ben hur slut jag är. Så vi får väl se hur jag känner mig imorn. ;)
 
Imorn får ni hålla lite extra utkik på bloggen för en överraskning för er läsare. :)
 

/Thess

Kommentera här: