bodypump + intervaller

Jag har inget internet hemma just nu så får blogga från mobilen vilket jag hatar haha

Idag har det iaf körts bodypump och efter det intervaller på bandet. Hade egentligen tänkt köra bodybalance med men migrän huvudet sa ifrån. Ida var med också så det var lite trevligt med sällskap. :)

Det var release på bodypumpen idag så det var fullt med folk. Och sjukt jobbigt pogram. Mitt i kändes det nästan som jag skulle svimma.
Bröst och axlar tog jag för tungt på och orkade inte allt. Biceps tog jag för lätt på så det får jag ändra på tills nästa gång.

Imorn ska jag, barnen och deras pappa åka till smultronstället så då blir det lite glass. Men jag har redan nu bestämt mig för att ta en liten. Man orkar ju aldrig äta upp allt ändå. :p

Sen på eftermiddagen blir det nog lite ben tror jag. :)





/Thess

Kommentera här: