I need help!

Först vill jag ursäkta för denna blogg tystnad, det är mitt fel. Jag lova att blogga både i förrgår och igår. Men jag total deppa ihopp.
Jag känner det som att inget händer, jag står still. Här är jag, där borta är mina mål och jag rör mig inget emot dom.
 
Nu vet jag att det säkert inte är så men det är så det känns. Jag sa till Anna igår att snart skiter jag i det här, jag lägger ner allt som har med träning att göra. Men sen kom jag på Per!!
Jag skriver till Per, han är ju så där super duktig har ganska lika värderingar som jag på livet, träning och kost.
 
Så sagt och gjort jag skrev till Per och han ska nu hjälpa mig med kostschema och så under 3 månader. På söndag styr Anna och jag bilen upp till Norrköping där en fettmätning (hua) ska göras och sen så ska vi träna och efter gå o äta nåt. Trevligt trevligt.
 
Och bara så där så är jag as pepp igen. Nu vet jag ju att det är upp till mig att genomföra det här och inte enbart lägga allt i Pers händer. Det finns bara såpass mycket han kan göra. Resten är upp till mig. Men jag kände att det här var precis vad jag behövde. Någon som kan vad han pratar om som kan hjälpa mig. Spännande!! :)
 
 
 
/Thess

Kommentera här: