Biceps & Triceps

Jag är typ död, det är till och med jobbigt att skriva det här inlägget haha. Vår vän Cissi var med och det är alltid kul. Vi körde gärnet och gjorde dubbelt upp. Cissi körde lite mage när Anna och jag gjorde runda nummer 2.
 
Man var skapligt mör runda nr 2 men gud så skönt. Det här ska jag göra varje vecka jag är barnfri och har tiden till det.
 
Vi värmde upp med rodd i 3 km och sen körden en runda, gick på löpbandet i 10 min och sen en runda till och slutligen avslutade vi med 10 min lung gång på bandet. Super skönt!!
 
Jag tänkte visa er en övning som man tränar triceps på, som ni ser här är det väldigt lätt att man svankar. Vilket inte är så bra för ryggen. Så se till att trycka ner svanken ordenligt lr använd en viktplatta till hjälp. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hot Mama!!
 
Allas vår starka Anna :)
 
 
 
Vår grymma vän Cissi och hennes snygga muskler. :)
 
 
 
 
Och slutligen får du räkna med att inte kuna använda armarna när du kör hem, då kan man använda munnen. ;)
 
 
Japp det blev en riktig bildbomb från mig. Men det är ju så kul att visa er vad det är vi gör på gymmet. :)
 
/Therese
 
 
 

Kommentera här: